Click My Nuffnang~~~

Thursday 17 March 2011

Kenapa Mesen Jahit ?

Mesti anda tertanya, kenapa saya pakai nama mesen jahit? sebabnya ketika saya sedang memikir nama untuk blog ini, saya duduk di sebelah mak saya yang sedang menjahit..pepaham jek laa..mesen jahit kan bunyinye kuat, jadik agak elaru laa skit otak ku untuk berfikir. sudahnye, ah..letak jek laa nama mesen jahit..abih cite..
kalau dilihat ada ejaan, kenapa saya eja m-e-s-e-n instead of m-e-s-i-n?? sebab kite bukan sebut guna huruf i pun...kite duk guna huruf e tu laa. btul tak ???

emm... kusut laa pulak dgr bunyi mesen jahit nih..nanti kite sambung lagik yek...
satu perkara lagik..saya sebenarnye tak pandai menjahit sgt un..baru nak belajar menjahit..tu pun herot berot..
ok laa..sekian...~~~~

3 comments:

  1. selamat berblog...
    salam kenai:-)

    Deqlis
    http://ellismelia.blogspot.com..

    org pertama komen kan??:-))>

    ReplyDelete
  2. baru mula ye..
    selamat menceburi bidang blogging2 ni..

    salam kenal :)

    ReplyDelete
  3. hi deqlis...tahniah jadik orang pertama comment kat blog saya ... :)

    kak zel...thanx for visiting... :)

    ReplyDelete