Click My Nuffnang~~~

Tuesday 17 January 2012

Bermula kembali

Saya mula berblogging lagi.
A few years back memang saya blogger tegar.tapi masa tu blog takde laa glemer sgt mcm skarang nih.. Saya berhenti blogging sebab saya ada TUNANG dan dia sgt tidak suka saya mengaktif dalam dunia internet ni, samada blog, facebook @ apa2 yg berkenaan dgn laman sosial. Sebab sayang ku ikutkan saja laa. Tapi lama-lama saya berfikir selagi saya tahu batas pergaulan saya dan selagi saya tak melampaui batas, apa salahnya saya teruskan dengan apa yg selalu saya buat dulu ??

1st step, saya create account baru untuk Facebook. Sampai terbalik2 nama dibuatnye sebab tak mo dia senang trace. tapi after a few months dia dpt tahu jugak. tapi nak ada syarat. mahu letak gambar dia dgn saya as profile pix. so saya ikut jek laa .. memula jek, tapi lepas tu saya tukar. Bila dia tanye "apsal tukar?", saya jawab... "saya punye suka laaaa" hahahah..boleh ?? masa tu kami memang tgh bergaduh sakan dan saya pun fed up dgn dia sebab dia lorat sgt pasal menda2 kecik pun dia nak beso2kan ....

Malas nak cite pasal dia pasal hubungan saya dgn dia pun dah di hujung tanduk skarang ...

Saya nak aktif balik blog mcm dulu-dulu. Sangat seronok. Walaupun saya rindu blog lama saya, tapi saya ega buat blog baru, dan aktifkan semula walau dah lama sgt tak update. Lagipun,saya pun ade byk masa lapang (selain asyik main cityville jek sampai muntah).  Harap2 saya dapat ramai kenalan di bunia blog ini ...

Wassalam...

No comments:

Post a Comment